Revolution 909


Ladda ner hela låten härifrån

Året 2009 är över, och därmed även 00-talet. Så långt är allt säkert, och vi har detta gemensamt. Innehållet i våra egna 00-tal varierar självklart förutom där våra vägar har mötts. Jag vill inte ens ge mig på att förmedla det förra årtiondet, men det nyss avslutade året känns lite lättare att handskas med. Året har haft sina upp- och nedgångar, precis som det ska vara. Alla känslor har fått sin plats och sin tidpunkt. Vissa saker försvann och kom tillbaka. Annat försvann för gott. Det är kanske det sista året boende med min familj som passerat, för det verkar som att ett nytt liv ligger och väntar. Jag tror att 2010 kommer att bli stort. Det kommer att bli ett sjukt jävla äventyr, som delvis kommer att propellera mig in i en framtid. In i ett nytt liv kanske? 2009 var dock mestadels ett mycket bra år, med många minnesvärda händelser och ett år som definierat mig än mer. Jag har blivit säkrare, visare och rent logiskt mer erfaren. Det har varit roligt. Det ska bli roligare.

Förlåt om jag varit dålig på att lägga upp egna klipp, jag har helt enkelt inte haft tiden. Den finns liksom inte. Det kanske kommer, men inga löften där inte.

Kommentarer
Postat av: chris.

hanna och martin = vänner på facebook

det går sakta men säkert framåt!!!!!! braaaaa jobbat



<3

2010-01-09 @ 00:22:45
URL: http://dress-up-in-you.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0