Del 23 - Gorillas in the fog


När jag var i/på Irland förra helgen så såg jag en Rugbymatch mellan världens två bästa lag, Irland och Sydafrika. Rugby VM är världens trejde största sportevenemang, och sporten är riktigt stor internationellt. Detta till trots så får inte ens rugby med sina resultat i DNs sportdel tillsammans med rodel, fäktning, dart och andra storsporter. Lite lustigt kan tyckas. Jag hoppas hursomhelst att ni gillar klippet, vi har en ny dator hemma så jag blir mer aktiv framöver. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det fina är att man inte riktigt vet vad de gör. Fint =D

2009-12-07 @ 18:13:38
Postat av: Isabella

aahhh jag älskar den!! jättemysighärlig! det bästa jag vet är när feta mängder människor älskar en och samma sak lika mycket... som på konserter till exempel... som att linda in hjärtat i siden.

2009-12-09 @ 00:31:21
Postat av: Kristin

HEJ martin

2009-12-10 @ 23:24:43
Postat av: alexander

dialekten <3

2009-12-10 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0